Hai la Mars!
Organizarea Marsului “Impreuna pentru siguranta femeilor!” editia a 4-a a inceput prin depunerea cererii de aprobare a marsului la Primaria Municipiului Bucuresti in data de 14 septembrie 2018 de catre Centrul Filia in numele Retelei VIF. Organizatorii marsului au fost programati la Comisia organizata in cadrul Primariei pentru analiza cererii si elaborarea protocolului, respectiv stabilirea detaliilor de desfasurare – intervalul orar de desfasurare, locul de adunare traseul si locul de terminare. Deoarece aveam un istoric in organizarea evenimentului discutiile am fost concise. La cererea reprezentantului Politiei care participa la comisie a trebuit sa acceptam modificarea punctului final al marsului.
Urmatoarea comisie la care am fost pentru avizare a fost Comisia Tehnica de Circulatie unde organizarea este sub orice critica. Te duci, la prima ora, la intrarea in Primarie si te treci pe o lista si apoi incepand cu ora 10:00 stai in fata usii si astepti sa-ti vina randul. Vei intra la Comisie daca esti pe oridinea de zi care este dată celor ce așteapta la incepul lucrarilor Comisiei. Am ajuns la Primarie la ora 9:00 si am obtinut avizul de la aceasta Comisie la ora 16:00.
Avizul Comisiei Tehnice de Circulatie nu este valabil fara obtinerea avizului Brigazii Rutiere. Mentionez ca un reprezentant al Brigazii rutiere participa la lucrarile Comisiei Tehnice de Circulatie dar nu are mandat sa dea avizul Brigazii Rutiere.
Pentru obtinerea Avizului de la Brigada Rutiera trebuie intocmit un nou dosar care trebuie sa cuprinda printre altele documente Protocolul cu Primaria, dovada platii unei taxe de 100 lei sau 200 daca se solicita avizul in regim de urgenta si avizul de la Administratia Strazilor.
La fiecare dintre cele institutii trebuie sa te duci de doua ori pentru depunere cererii si ridicarea avizului.
In plus pentru ca noi ne adunam in Piata Universitatii pe coltul cu Spitalul Coltea a trebuit sa solicitam si avizul de la Primaria Sectorului 3. Din fericire pana in acest an a fost suficient sa trimitem documentele prin posta electronica.
Pentru marsul programat in data de 20 octombrie am inceput demersurile de avizare in 14 septembrie si obtinem ultimul aviz (de la Brigada Rutiera) in 19 octombrie.
Este evident ca desfasurarea unui astfel de eveniment in mod legal este franata de modul in care se desfasoara procesul.
Va asteptam sa fiti alaturi de noi sambata 20 octombrie incepand cu ora 15:00!